Lilypie First Birthday tickers

poniedziałek, 27 lutego 2012

paradise lost / home found

I never left UK for so long since we've moved here. And during this month in Poland I wasn't sure if I miss Manchester until I felt it's unique smell (yes this city has it!), received few free smiles from strangers passing me by and felt rain drops on my face, while walking to shop in my favourite grocery wearing only warm sweeter. It took me almost 4 years to experience this feeling and it was priceless - Yes, I'm home.
Nie wyjeżdzaliśmy jeszcze z Anglii na tak długo od chwili, kiedy się tu sprowadziliśmy. Podczas miesięcznego pobytu w Polsce nie byłam pewna, czy tęsknie za Manchesterem. Odpowiedź przyszła jednak bardzo szybko, kiedy po powrocie poczułam zapach tego miasta (to miasto naprawdę pachnie!) wymieniła niezobowiązujące uśmiechy z nieznajomymi na ulicy i poszłam do moejgo lubionego sklepu tylko w ciepłym swetrze czując na tworzy kropelki deszczu. Zajęło mi to cztery lata i doświadczenie tego uczucia było bezcenne - Tak, wróciłam do domu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz